reklama

Trochu úsmevu do každého dňa nikomu nezaškodí

Úsmev slúži na vyjadrenie dobrej nálady, na šírenie optimizmu a prejavu veselosti a samozrejme slúži aj na dodanie dobrej nálady, ľuďom na ktorých sa usmievame.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Slováci, tí čo obývajú túto krajinu sa čím ďalej tým menej usmievajú. Prečo je to tak ? Prečo sa Slováci zabúdajú usmievať na svojich rodinných príslušníkov, na ľudí, ktorých stretnete či už na ulici v autobuse alebo kľudne aj na takom mieste kde dotyčný nikdy pred tým neboľ ? Prečo si necháme kaziť náladu každodennými problémami a nehodíme všetko za hlavu ? Ja verím,že po prečítaní tohto článku budete každy deň brať ako nový rozmer.

Slováci sa čím ďalej tým menej usmievajú. S touto informáciou prišlo nejedno médium s ktorým sa Slovák stretne. Ľudia sa menej usmievajú vďaka nepriaznivej politickej situácií ale aj kvôli nízkym platom, kvôli stresu a priveľkým náporom zamestnávateľov na zamestnancov, ale aj kvôli rôznym iným veciam o ktorých vie každý z nás. Samozrejme sú v živote chvíle, kedy sa človek neusmieva lebo na úsmev v ťažkých životných situáciách nie je priestor.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja sa veľmi rád prechádzam po mestách, najčastejšie po Bratislave čo je naše hlavné mesto ale navštívil som nejedno zo západných veľkomiest. Kde rád pozorujem ľudí, ktorý nesú so svojim krokom úsmev alebo niečo čo ich vystihuje, niekedy ma predbehnú a niekedy ich predbehnem ja.Vždy keď som cestoval západnejšie som si všímal na ľuďoch úsmevy. A smerom západnejšie úsmevov na uliciach pribúdaloV porovnaní s našimi slovenskými ulicami sa ľudia na západe usmievajú viac. Určite si každý z vás povie, že kvôli peniazom a výhodam ale niekedy to byvaju často veľmi jednoduché pohnutky ako napríklad počasie alebo nejaka šťastlivá udalosť. Alebo peniaze na peknú dovolenku a jednoducho veci, ktoré obohacujú každého z nás nejakým vnútorným pocitom blaha alebo šťastia čoho dôsledok je úsmev.Tým pádom môžem povedať, že ľuďom na západe sa častejšie objavuje úsmev na tvári.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Slováci my sa neusmievame toľko koľko by sme chceli. Niekedy sa usmejeme ale skusme aj viac. Ja viem, že úsmev je klišé. A každý len nad tým mávne rukou a ani sa nad tým nezamyslí a ďalej sa mračí, pritom si kazí zbytočne náladu. Úsmev je dôležitý pre Vaše deti, kolegov, ľudí na ulici, nikdy neviete komu na ulici vašim úsmevom zlepšíte náladu a oni ten úsmev budú šíriť ďalej. Ja viem, že dnes sa veľmi ťažko usmieva ale skúste prosím sa menej zaoberať vecami, ktoré vás zaťažujú a kvôli ktorým sa nemôžete usmiať, ale budete sa vo vašom zbytočnom rozhorčení utápať zbytočne dlho a nezmyselne. Je čas na zmenu, je čas začať menej druhým podkopávať nohy, menej ohovárať a menej sa zaoberať vecami s ktorými nepohnete. Viem ako všetko vyriešite. Skúste sa nad všetko zlé povzniesť a povedať si, že som lepší človek ako všetci ty čo mi kazia náladu svojimi rečami a skutkami. Preto sa ráno zobuďte s úsmevom na tvári a vykročte do nového dňa s úsmevom na tvári a uvidíte, že váš deň bude krajší a nezapadne do šede všedných dní. Váš úsmev čaká na vás vo vašom vnútri tak neváhajte a šírte optimizmus a nenechajte si pokaziť náladu ľuďmi čo zato nestoja. Váš úsmev ako dar.

Michael Schwarz

Michael Schwarz

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študent paleobiológie na univerzite Komenského. Zoznam autorových rubrík:  SlovačSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu